بسم الله الرحمن الرحیم

217


قهرمان من کیست؟

متاسفانه وقتی ما ایرانیها از شعار هامون صحبت می کنیم همه خودمون رو ، چیزی که نیستیم می دونیم ، اما وقتی موقع عمل می رسه می گیم بابا بی خیال ، برو دیگه جو گیر شدی نمی فهمی چی داریم میگی ؟؟!!!

همه می دونیم گوش دادن به موسیقی تند و هیجانی تمرکز رو کم می کنه اما باز هم گوش میدیم ، می دونیم قرآن خوندن ارزش بیشتری داره اما خیلی ها حتی یک دور هم نزدن .

توی جنگ نرم یکی از مهم ترین هدف های دشمن که داره بهش شلیک می کنه مساله ی حب و بغض هست (توضیح بیشتر در کلیپ)، یعنی دشمن کاری می کنه شما چیزی دوست داشته باشید که اون می خواد تا اینجوری انرژی و وقت و دغدغه ی شما رو هدر بده تا نتونید جلوی فعالیت های اون رو بگیرید یا در مقابلش شما هم خطری برای دشمن ایجاد کنید .

در همین راستا یکی از شفاف ترین مسائل روز که وقت همه ی بچه شیعه ها رو گرفته و دغدغه ی همه شده ، فوتبال هست . من نمیگم ورزش فوتبال بد هست یا توی ذات فوتبال مشکل جدی وجود داره ، بلکه می خوام بگم این ورزش تبدیل به یک اسلحه ی نرم برای زدن جوانان هست تا وقتشون رو تلف کنن تا ببینن که فلان تیم اروپایی بالا می ره یا نه ، فلان بازیکن یهودی به کدوم تیم می خواد بره و ... .

اگر خود ما فوتبال بازی کنیم خیلی هم خوب هست اما اگر دغدغه ی ما بشه فوتبال دیگه نوجوانان ما میرن توی خیالات که اگر جای فلان بازیکن توی زمین بودن چی میشد . این الگو گرفتن شاید حس خوبی به نوجوانان ما بده اما واقعا وقت و انرژی ای که میشد توی کارهای واقعا مورد نیاز صرف بشه تا خودشون یک موفقیتی رو در زندگی کسب کنن .

برای اثبات اینکه بدونید فوتبال واقعا یک اسلحه برای درگیر کردن ذهن شماست کلیپ زیر رو تماشا کنید.(در کلیپ توضیح کامل قبل از سند وجود داره) یک خاخام صهیونست که در مجلس خصوصی برای مسلمانان نقشه می کشن با چه صراحتی به این مساله اشاره می کنه .

دریافت فیلم اعتراف خاخم یهودی به توطئه ها حجم: 8.88 مگابایت

این از اصل فوتبال که داره بر علیه ما استفاده می شه . اما بعدش این اسطوره های جعلی فوتبال هست که توی دل ما بچه شیعه ها راه پیدا کردن و دارن زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میدن . باید بگم این رونادلو و مسی هر جوفتشون از نوکرای اسرائیل هستن .

از نظر اخلاقی هم شاید زندگی خصوصی خودشون رو داشته باشن اما باید باور کنید که ، مسی و رونالدو انسان های غربی هستن و از فرهنگ لیبرالیسم پیروی می کنن .

توی فرهنگ لیبرالیسم ، یکی از شعارهای فرهنگی اباهی گری هست ( لسفر ) یعنی همه چیز مباح ، نه حرام و باطلب و نه مستحب و مکروهی . همه چیز مباح.

جوانان بسیجی گول این عکس های جعلی و خبر های بی ارزش رو نخورید ، به دنبال یک الگوی بار ارزش باشید و وقت طلایی خودتون رو برای این حرام زاده تلف نکنید .