سخن شماره 7 علیرضا پناهیان

در ارتباط با جلسه ی دوم حقیقت عبودیت


 چکار بکنیم عبد بشیم ؟ زندان بان بقیه ی صفاتش چی بود؟ اعدامت هم میکنه ، بلا هم بهت میده ، این وسطه میگه بیا از من تشکر بکن ، آخه ما باید ؛ می دونی.......................... ذلیلانه باید تشکر بکنی ببین عبد تشکر میکنه یا همسایمون . همسایه جنسی بهش میدی میگی آقا این رو لازم داشتی بفرمایید . میگه خیلی ممنون واقعا تشکر میکنم من اصلا توی موقعیتی افتادم ، من اصلا نباید توی این موقعیت می افتادم ذلیل شما بشم ولی استثناعاً شدیم ولی حالا جبران میکنم ، نمیمونم این جوری توی شرمندگی تو رو هم شرمنده خودم میکنم . ولی واقعاً ... بچه با ادبیه دیگه تشکر میکنه تشکر متکبرانه رو ببین . ولی حالا نگو جواب منو ولی تا حالا چند بار این جوری از خدا تشکر کردی؟ من میخوام تشکر عبد رو عرض کنم . توی این زندان یه لقمه نونی هم برات میندازه . لقمه نونه رو میخوایی نخوری که میمیری نمیشه . میخوایی تشکر بکنی ؛ نمیشه چون آب خوش از گلوی آدم پایین نمیره . میخوایی تشکر نکنی؛(زبان خدا: ) تشکر میخوایی نکنی ؟؟؟؟  ( زبان عبد: ) غلط کردم خدا ببخشید خیلی ممنون خیلی ممنون ؛ تشکر ذلیلانه ؛ ................................ . خدا یه لقمه نون هم برات میندازه ( زبان عبد: ) ها تشکر میکنم . قیافه این موقعه تشکر کردن خیلی قشنگه ببین زندانیه وسطه اون بلا؛جرم؛اعدام؛شکنجه نون هم بهش میده یه وقت هم چلو کباب بهش میده ؛ وسطش میخواد یه چیزی بگه ها ولی نمیگه ( این زندانت چیه اون چلو کبابت چیه ) اینا که اصلش جای دیگه ست مخزن اینا یه جای دیگه ست ما رو نمی بری اون جا هی این جا داری لقمه لقمه ... این آدم بازی میکنه با چلو کباب؟ چلو کباب دستش بیاد زندان یادش میره؟ تشکرش هم یه تشکر ذلیلانه ست . شادیش هم شادیه یه زندانیه .

دریافت کلیپ صتی
حجم: 3.28 مگابایت