مسجد النبی
آهنگ شاد یا رسول الله با صدای سامی یوسف عزیز
میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) رو صمیمانه تبریک میگم.
در ادامه مطلب می بینید ...
  • معجزات و کرامت، هنگام ولادت پیامبر (ص)
  • عکس های 360 درجه از مسجد النبی .
  • لینک دانلود ترانه شاد یا رسول الله . (ص)

معجزات و کرامت، هنگام ولادت پیامبر (ص)

میلاد خجسته پیامبر عظیم‏الشأن اسلام، آنگونه که در کتابهاى‏تاریخى بیان شده‏است، در 17 ربیع الاول، 570 میلادى، واقع گشت و جهان، از قدوم مبارک او روشن گردید و کاخهاى ستم و پلیدى به لرزه افتاد.
همزمان با تولّد این وجود برتر و مقدّس، حوادث خارق‏العاده‏اى در جهان واقع گردید که بیانگر وقوع امرى عظیم و شگفت بود. به عبارت دیگر، وقوع حوادثى بس شگفت همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص)، به یقین امرى طبیعى و عادى نبوده است، بلکه بین آن دو ارتباط و ملازمه عینى و حقیقى بوده است؛ هر چند درک کیفیّت این ارتباط و ملازمه براى بشر با ادراکات عادى قابل فهم نیست، اما نفى این نوع ملازمه نیز در قلمرو ادراکات بشرى نیست؛ بلى هرگاه این گونه امور را از دیدگاه وحى و عرفان مورد ملاحظه قرار دهیم، پذیرش آنها بسیار سهل و آسان خواهد گشت.
و اما امورى که همزمان با ولادت پیامبر اسلام (ص) در جهان واقع گشت:
امام صادق (ع) فرمود:
«... وَ اصْبَحَتِ الْاصْنامُ کُلُّها صَبیحَةَ وُلْدِالنَّبىِّ (ص) لَیْسَ مِنْها صَنَمٌ الّا وَ هُوَ مُنْکَبٌّ عَلى وَجْهِهِ وَ ارْتَجَسَ فى تِلْکَ اللَّیْلَةِ ایْوانُ کَسْرى‏ ...» منبع :ر. ک. بحارالانوار، ج 15، ص 257- 258.

در صبح ولادت پیامبر اکرم (ص)، بتى نبود جز این که از جاى خود واژگون گشت، و در آن شب طاق کسرى لرزید و 14 کنگره آن فروریخت؛ دریاچه ساوه در آن شب خشک گردید؛ وادى «سماوه» (که محلى بین کوفه و شام است) داراى آب فراوان گردید؛ آتشکده‏هاى فارس خاموش گشتند درحالى که به مدت هزارسال قبل از آن روشن بودند؛ عالم بزرگ زردشتیان در خواب دید، شتران‏سرسخت اسبان عربى رامى‏کشند و آن‏اسبان را از دجله عبورداده، وارد بلاد فارس‏شدند؛ نورى‏ازسوى حجاز درخشید که به تمامى مشرق سرایت کرد؛ در آن شب، تخت سلاطین واژگون شد، و از این حادثه، سلاطین مدتى لال شده و قادر به سخن گفتن نبودند. کهانت کاهنان از اساس زایل و سحرساحران، باطل شد.

عکس های 360 درجه از مسجد النبی .

توجه : این عکس ها قابلیت گردش به چپ و راست و بالا و پایین دارید و طوری احساس حضور در محل را به شما منتقل میکند . :)

قالب فایل : exe

http://www.lenzor.com/secad/56789

لینک دانلود عکس 360 :  دریافت مستقیم حجم: 2.61 مگابایت
***
http://www.lenzor.com/secad/56789
لینک دانلود عکس 360 درجه : دریافت مستقیم حجم: 2.82 مگابایت

لینک دانلود ترانه شاد یا رسول الله . (ص)

دریافت  حجم: 2.11 مگابایت