به نام خدا

معرفی سایت | درس و دانشگاهی

مطلب 142

مکتب خونه

http://maktabkhooneh.org

سایت مکتب خونه فیلم کلاس های دانشگاه های بزرگ مثل صنعتی شریف رو برای مشاهده ی آنلاین و دریافت ارائه داده .

متن زیر به نقل از خود سایت : http://maktabkhooneh.org/aboutus

هدف و آرمان

هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد.

مکتب خونه بنا دارد تا بستری نرم افزاری مناسبی بسازد که در آن هر کس بتواند یاد بدهد و یاد بگیرد. اگر آموزگار هستید بتوانید کلاس خود را ایجاد کنید و به هزاران دانش آموز از سرتاسر جهان یاد بدهید و اگر دانش آموز هستید در کلاس های دلخواهتان شرکت کنید و درباره ی هزاران موضوع یاد بگیرید.

رایگان بودن و عام المنفعه بودن

مکتب خونه یک بنیاد عام المنفعه با اهدافی بلند پروازانه است. مکتب خونه کاملا بر پایه ی کمک های مادی و معنوی افراد خیر خواه اداره می شود. ما گروه بسیار کوچکی هستیم اما از کمک های بی دریغ افراد زیادی استفاده کرده و خواهیم کرد تا بتوانیم فردایی روشن تر بسازیم.

مزیت های آموزش آنلاین

خوشبختانه در حال حاضر فناوری با ما همراه شده است. رایانه و اینترنت امروز این امکان را می دهد که شما در هر جا و هر زمان که بخواهید هر چه را دوست دارید فرا بگیرید. شما می توانید بر اساس سرعت مورد نیاز خود و بر اساس میزان علاقه و زمانی که دارید از امکانات مکتب خونه استفاده کنید.

کلاس های ما

ویدیو های آموزشی

محتوای اصلی کلاس ها به صورت فیلم هایی است که هر کدام به موضوعی خاص می پردازند. این فیلم ها برای کلاس های قدیمی یک جلسه از یک کلاس دانشگاهی و برای کلاس های جدید به یک موضوع از درس می پردازد.